dimarts, 22 d’octubre del 2013

Aitor Torres: "Tinc la jornada 11 marcada des de l'inici; serà un partit especial"

L'exlateral de l'Europa juga de central al Rubí (FOTO: Àlex Gallardo)

Diumenge vinent a les 12h. l'Europa visita al líder Rubí a només 3 punts dels vallesans. Si la classificació en una lliga tan igualada ja fa que aquest sigui un partidàs, aquest no serà l'únic al·licient. Diumenge passat, després de marcar i guanyar l'Ascó, l'ara davanter escapulat Javi Sánchez ens deia en l'entrevista post-partit que té aquest retorn a Can Rosés marcat al calendari; i el mateix li passa a l'ex-europeista i ara central titular indiscutible del líder de Tercera, Aitor Torres. Parlem amb ell en aquests dies tan especials. Aquesta setmana, el grup de whatsapp dels jugadors/amics de l'Europa treu fum...


-Què tal fins ara l'experiència per Rubí?

Doncs de moment força bé. M'hi trobo molt a gust dins l'equip, i si els resultats acompanyen, doncs molt millor. 

-Pel que he vist, titular indiscutible, oi? És cert que també estàs jugant de central? Cóm t'estàs trobant en aquesta nova demarcació?

Aquest equip és molt competitiu, i indiscutible no hi ha ningú; però de moment puc dir que el mister m'ha donat confiança i estic tenint continuïtat. Al Martí ja el vaig tenir al futbol base del Sabadell i amb ell jugava de central, i quan vaig firmar aquí em va dir que jugaria de central. Fins al moment, tots els partits menys un he jugat de central, i he de dir que al principi em va costar adaptar-me perquè portava molts anys sense jugar-hi; però ara ja m'hi he acostumat a base de partits, i molt content.

-Us ha sorprès estar líders? Quin és el secret d'aquest Rubí?

La veritat es que sí. Ningú es pensava que aquest Rubí a la jornada 10 estaria lider, però això no vol dir res ara mateix. La lliga és molt llarga i nosaltres en el que pensem és en el partit a partit i anar sumant punts per arribar a la permanència el més abans possible. Si aconseguim aviat l'objectiu, doncs valorarem el que fem i on podem arribar. Secret no hi ha cap; simplement, com he dit abans, que aquest equip és molt competitiu. La majoria som joves i tenim gana de futbol, i a base de treball és com s'aconsegueix el bon resultat.

-Què tal el míster, Martí Cifuentes? Els seus mètodes i la manera de jugar del Rubí són molt diferents de l'Europa de Pedro Dólera?

Amb el mister mot content. Confia en mi, em dóna aquesta seguretat i em fa sentir important dins l'equip quant a experiència, i  és el que necesitava. Crec que són dos futbols diferents. Martí treballa d'una manera i en Pedro d'una altra. Amb en Pedro intentàvem jugar tenint la possessió de la pilota. Aquí és diferent, busquem més el contraatac, arribar a dalt sorprenent.


Aitor Torres i Javi Sánchez jugaran diumenge amb les samarretes canviades (FOTO: Àngel Garreta / CE Europa.cat)

-En Javi Sánchez em deia diumenge que tenia aqust partit marcat al calendari; et passa el mateix? Serà estrany jugar contra l'Europa?

He de dir que sí. Tinc la jornada 11 marcada des de l'inici. Serà un partit especial. He estat 2 anys a l'Europa i m'emporto molts bons records, sobretot l'any passat; i també molts amics, que a la fi és lo bonic que et deixa el futbol, les amistats.

-Cóm va anar la sortida de l'Europa?

La veritat és que ambdues parts vam decidir que no seguís pel que he dit abans; necessito continuïtat i a l'Europa no l'havia tingut, i després de dos anys, volia cambiar d'aires; i de moment, tot està anant molt bé.

-Mantens el contacte amb els excompanys a l'Europa? Què et diuen? Heu fet molta conya aquesta setmana del partit?

Sí, parlo sovint amb els excompanys perquè tenim un grup de whatsapp; i aquesta setmana m'han dit que em porti bé jejejej. Jo els hi he dit el mateix.

 El vestidor de l'Europa, un grup d'amics (FOTO: @aitor_torres2)

-De cara a diumenge, què us fa més respecte d'aquest Europa? I què ha de tèmer més l'Europa d'aquest Rubí?

L'Europa, com tots sabem, és un històric i sempre s'ha caracteritzat per tenir un equipàs. I aquest any què més es pot dir? Per a mi és la plantilla més complerta de Tercera. I tots sabem el seu objectiu, fer playoff, inclús quedar primer. Nosaltres som un equip que treballa molt, i durant el partit no deixem de lluitar. En defensa som un equip sòlid i a dalt tenim gent de molta qualitat que de poc te'n treu una ocasió.

-Us marqueu el play-off com a objectiu?

El nostre objectiu, com he dit abans, és aconseguir 45 punts (que és la permanència) el més aviat possible. Quan abans els aconseguim millor; després, un cop aconseguit, mirarem cóm estem i on podem arribar.

-Signem Europa i Rubí a play-off?

Tant de bo es pogués signar, però tots sabem que això només s'aconsegueix sent regular i treballant partit a partit.


Per cert, l'Aitor Torres em recorda una dada digna de les #Europadístiques: sabeu quin va ser el seu últim gol? 10 d'abril de 2011 (aquell maleït dia de la lesió de Cebri), jugant amb el Prat... i contra l'Europa! Pobre d'ell que ho repeteixi!!



FONT: BTV Esports


-----------------------------------------

JAVI SÁNCHEZ, DELMÀS I INSTAGRAM SÓN NOTÍCIA A L'EUROPA

En aquesta setmana prèvia al retorn a Rubí, on l'any passat va marcar 22 gols, Javi Sánchez és protagonista d'un dels relats-ficció que fa el periodista de La Xarxa Roger Sánchez a Golcat.com. El podeu llegir en aquest enllaç.

I dos apunts més en clau d'actualitat escapulada: d'una banda, l'Europa ja té compte oficial d'Instagram. I de l'altra, el web oficial del club es fa ressó del dinar d'homenatge a l'excapità Àlex Delmàs que va organitzar diumenge passat la penya Torcida Escapulada.

FOTO: CE Europa.cat